ساخت دستگاه صنعتی

موفقیت شرکت های طراح و سازنده از گذشته تا کنون روز آمدی به موقع محصولاتشان است.

در بازار رقابتی نیاز به ساخت محصولات جدید و جایگزینی به موقع با محصولات موجود به خوبی حس می شود. در این راستا نمونه سازی سریع اولین و مهم ترین قدم در این راه است که باعث توسعه سریع محصول و عیب یابی احتمالی و همسان سازی آن با نیاز بازار می شود . ساخت صنعتی و صنعتی سازی تولید ابعاد گوناگون و مصارف مختلفی دارد که از آن جمله می توان به ساخت دستگاههای صنعتی تولید ، مصرفی ، قالب سازی ، دستگاههای صنعتی خاص, راه سازی , بسته بندی , حکاکی , حفاری و …. اشاره نمود.

از جمله مزایای استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی:

1- امکان تولید یکنواخت و انبوه

2- صرفه جویی در نیروی انسانی

3- کاهش خطای انسانی در تولید

4- کاهش خطای انسانی در اپراتوری

5- صرفه جویی در هزینه تولید

6- صرفه جویی در هزینه نگهداری و تعمیرات

7- امکان ساخت نمونه های پیچیده بدون هیچ گونه محدودیت در شکل هندسی و ابعاد و اوزان

8- سرعت وراحتی فرآیند و تعریف آن

9- تولید قطعات خاص با دقت بالا

10- تولید قطعات بدون محدودیت وزنی و بسیاری از موارد و مزایای دیگر

گروه کورال پرو پس از بازدید و بررسی نیازهای کارفرما اقدام به حاضر نمودن چندین طرح اولیه می نمایند، سپس با توجه به مراحل تولید ، سرعت و دقت تولید و همسان سازی با نیاز کارفرما یک طرح را برگزیده و شروع به بهینه سازی آن می نماید.

سپس طرح نهایی دستگاه تولید صنعتی به صورت کامل و سه بعدی طراحی شده و آنالیز می شود. و یک محصول، نمونه ای از طرح سریعاً ساخته شده و در اختیار تیم آنالیز مهندسی قرار می گیرد تا از جنبه های مختلف کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد.

ساخت دستگاه صنعتی

پس از اطمینان از تست های مکانیکی قطعات برای تولید نهایی توسط ماشین افزار پیشرفته فرستاده شده وهمزمان تیم ابزار دقیق و برنامه نویسی بر روی برنامه ها و پروسه های کنترلر دستگاه در صورت نیاز کار می نمایند.

ساخت دستگاه صنعتی

 

در انتها دستگاه مونتاژ شده و سیستم کنترل طراحی شده مختص  آن به ماشین اضافه می گردد ودر تست و تولید نهایی قرار می گیرد.

پس از اطمینان از صحت عملکرد، دستگاه به کارفرما تحویل اولیه می گردد تا تست های اولیه کار در محل تولید انجام گیرد و همزمان مراحل آموزش اپراتوری دستگاه نیز انجام شده و رفع ایرادات انجام می گیرد.

از مهمترین پارامترهای رقابتی و مزیت های گروه کرال پرو مراحل پس از ساخت در همه حوزه های مکانیک، الکترونیک و کنترل است که این مجموعه آماده خدمات رسانی برای تعمیرات ، نگهداری و بهینه سازی تجهیزات و ماشین آلات ساخته شده توسط این گروه در قالب گارانتی و خدمات پس از فروش است.

ساخت دستگاه صنعتی