ساخت دستگاه بدنسازی

 
 

ورزش زمینه های متعددی را شامل می شود که می تواند زمینه های تولیدی، خدماتی، توزیعی و یا سایر جنبه های فرعی مرتبط با ورزش را شامل شود که یکی از زمینه ها ساخت وسایل و تجهیزات ورزشی می باشد.

درکارگاه های طرف قرارداد و زیر مجموعه ما ابتدا بنا به سفارش مواد اولیه مثل پروفیل و لوله های مرتبط به دستگاه ها خریداری می شود و طبق نقشه دستگاه ؛ لوله ها توسط برش پلاسما و پروفیل ها توسط دستگاه اره نواری بریده و به واحد آهنگری ارجاع داده می شود و آهنگران نیز طبق نقشه لوله ها و پروفیل ها را خم کاری و نورد کرده و زاویه های برشکاری و ظریف کاری را روی لوله و پروفیل انجام میدهند و به واحد جوشکاری ارسال می نمایند.

 

در واحد جوشکاری کلیه قطعات جوشکاری و مونتاژ می شود. و افرادی که در این مجموعه مشغول به کارند جزو حرفه ای ترین و با تجربه ترین افراد مجموعه هستند. اولویت در این واحد دقت و تمیزی و نیزارگنومیک بودن دستگاه بر اساس نقشه می باشد بعد از جوشکاری، دستگاه وارد مرحله رنگ کاری می شود.

کلیه دستگاه از لحاظ جوشکاری بازرسی و کنترل کیفی شده و با رنگ کوره ای با کیفیت و درجه یک پوشش داده می شود و بعد از خشک شدن وارد مرحله مونتاژ نهایی می گردد. یکی از حساس ترین واحدها بخش رویی کوبی می باشد که با توجه به الگوهای موجود، نشیمن گاه و پشتی صندلی از جنس چرم مصنوعی و طبیعی ساخته می شود و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و مشتری با توجه به رنگ دستگاه و نیاز و سلیقه خود می تواند صندلی های همرنگ و یا با رنگ دلخواه را سفارش دهد.

ساخت و تولید دستگاه بدنسازی

ساخت و تولید دستگاه بدنسازی

در مرحله مونتاژ نیز افراد با سلیقه و با تجربه ای وجود دارند که با دقت و حوصله بسیار زیادی تمام قطعات را به وسیله پیچ و مهره مونتاژ و عیب و ایرادهای ناشی از کار را برطرف می کنند. در انتها واحد کنترل کیفیت نهایی پیش از بسته بندی بر اساس استانداردهای موجود دستگاه ها را بررسی می کند وسپس به واحد بسته بندی و حمل و نقل داده می شود . واحد حمل و نقل با بهترین و ایمن ترین شرایط دستگاه ها را به باشگاه ها و منازل مربوطه می رساند.

ساخت و تولید دستگاه بدنسازی

ساخت و تولید دستگاه بدنسازی

نمونه کار ساخت دستگاه بدنسازی

ساخت و تولید دستگاه بدنسازی